Opravy notebooků, tabletů, mobilů, Náhradní díly pro notebooky, tablety, mobilní telefony, BGA čipy, díly pro APPLE, díly pro ACER, díly pro ASUS, ,díly pro COMPAQ, díly pro Presario, díly pro DELL, díly pro Fujitsu, díly pro HP, díly pro Pavilion, díly pro IBM, díly pro Lenovo, díly pro MSI, díly pro SONY, díly pro TOSHIBA

NBSERVIS & Notebook-Dily.cz

Košík
  • v košíku máte: 0 ks
  • zboží celkem za: 0 Kč
zaplatit košík

Opravy notebooků, tabletů, mobilů

Průběh zakázky

Úspěšnou opravu nebereme jen jako fakt, kdy bylo na počátku nefunkční zařízení a my ho opravíme. Úspěšná oprava pro nás znamená bezproblémové a rychlé přijetí nefunkčního zařízení od zákazníka, rychlou a přesnou diagnostiku, rychlou a úspěšnou opravu, perfektní expedici zařízení zpět a plné informování zákazníka o průběhu, ceně a termínu opravy. S minimálním úsilím pro vás.

Celou dobu, kdy je zařízení u nás, je polepeno ochranou folií a celým procesem putuje v plastovém boxu. Nepoškozené a kompletní. Zařízení expedujeme přesně ve stejném obalu, ve kterém bylo přijato. Po celou dobu opravy je možné sledovat její průběh on-line

1. Přijetí zakázky

 

Zakázku můžete poslat anebo přinést na naše pobočky. Zařízení zadáme do informačního systému a zkontrolujeme jeho stav a příslušenství. Zařízení polepíme ochranou folií, a všechny díly označíme pomocí etiket.

 

2. Diagnostika

 

Diagnostika je nejpozději do třech pracovních dnů. Lze také provést v expresním režimu do 24 hodin.

 

3. Cenová nabídka

 

Vytvoříme cenovou nabídku a zašleme v PDF.

 

4. Odsouhlasení / Neodsouhlasení

 

Pokud odsouhlasíte kalkulaci, pustíme se do vyřízení vaší zakázky.

 

5. Realizace opravy

 

Zakázku zrealizujeme ve stanoveném termínu. O případných změnách vás budeme informovat. Postaráme se také o důkladný výstupní test.

 

6. Fakturace a expedice

 

Vystavíme fakturu a opravené zažízení odešleme, případně si jej můžete vyzvednout osobně..